Heb je al een account op AVP maar werkt het inloggen niet? We zijn over op nieuwe forumsoftware en je wachtwoord van de "oude" site werkt hier helaas niet meer. Dit is eenvoudig op te lossen door een nieuw wachtwoord op te geven. Ga naar https://avpvuurwerk.nl/forum/lostpw vul je e-mailadres in waarmee je ooit een account hebt aangemaakt en per mail ontvang je een link waarbij je weer een nieuw wachtwoord aan kan maken voor deze site. Daarna kan je weer meedoen op AVP!
Leuk dat je op deze site terecht bent gekomen! Als dit je eerste bezoek is bekijk dan eerst even de veel gestelde vragen. Om actief deel te nemen en ook berichten te kunnen plaatsen/lezen moet je je registreren. klik op de "registreren" link hierboven om verder te gaan. Om berichten te bekijken,
selecteer het forum dat je wil bezoeken uit de onderstaande selectie.
ik zou hier me geld ook niet aan verspillen nee. qua knal is Nederland toch wel flut. wat ik overigens niet geheel begrijp, 1 EU toch? overal CAT3 en flash..
Prijs kwaliteit verhouding van de NL rollen vind ik zeer slecht. Weinig snelheid en het ploft mij iets teveel. De eindbom stelt meestal ook niks voor, soms merk je het verschil niet met de rest van de mat/rol.
Kleine matjes zijn wel geinig voor de kids maar een goed knetterlintje maakt vaak nog meer herrie dan de matjes.
wij hadden de wel bekende lady crackers van meerdere merken en makelij wel de 40 shots matjes 400 in een pakje altijd leuk.
nou we hadden er tussen zitten van een 1,50 tot 3,50
nou er zit flop en flap bij maar er waren 1 pakjes die er wel uit sprongen
jawel sta er bekend om van vulcan deze waren echt wel hard dit jaar.
mijn kids vonden die echt wel goed dus heb er nog wat van gehaald das weer een opsteker voor vulcan dit jaar.
De lady crackers zijn inderdaad nog steeds de moeite waard als je even goed zoekt. Had dit jaar zelfs een doosje in handen van GBV waar flashkruit in gebruikt was. Knalletjes lijken dan op die van de Belgische Thousand Farts (ook alweer geschiedenis inmiddels).
Nederlandse rollen koop ik uit principe niet. Ik heb daar meerdere argumenten voor. Ten eerste blijft het meestal bij popcorngeluiden. Daarnaast duurt zo'n 100k rol een eeuwigheid met afsteken. Je staat letterlijk, samen met de buurt te hopen dat ie eindelijk klaar is. Voor wat je krijgt is de gemiddelde rol ongeveer 5x te duur geprijsd. En last but not least, misschien wel de belangrijkste reden voor mij persoonlijk is dat ik ze gevaarlijk vind. Het residu smeult heel lang na en waait (brandend) alle kanten op.
Dan veel liever toch even een echte rol die goed klapt en niet nasmeult, maar die zijn steeds lastiger te koop voor consumenten. Blijft jammer. :sad:
Oorspronkelijk geplaatst door Cameo' pid='14084' dateline='1515660389
De lady crackers zijn inderdaad nog steeds de moeite waard als je even goed zoekt. Had dit jaar zelfs een doosje in handen van GBV waar flashkruit in gebruikt was. Knalletjes lijken dan op die van de Belgische Thousand Farts (ook alweer geschiedenis inmiddels).
De laatste Thousand Farts in België waren toch echt wel heftig hoor, dan hebben we het niet meer over knalletjes. Dat waren toch echt wel goede budget rollen.
Had dit jaar weer eens een 100k van Vuurwerktotaal, verwachte er zelf weinig van en vertelde de buurman al dat dit weer een Nederlands pruttelmatje was. Maar wat een geweld gaf deze voor een buskruit mat en ook de eindbom was volledig gevuld en knalde mooi in een keer, productie jaar was 2015 en laat ik er daar nou net nog een van in de bunker hebben liggen
Helaas dit jaar helemaal niets gefilmd dus jullie moeten mij maar geloven op mijn woord
Commentaar