Hotmail of Outlook emailaccount

Collapse
Dit onderwerp is gesloten!
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Bolle_040
    AVP Lid
    • 28-01-2024
    • 86

    Hotmail of Outlook emailaccount

    Als je via hotmail of outlook een account aanmaakt op het forum, ontvang je geen activatiemail. Hierdoor is er op geen mogelijkheid op het forum te komen. Is er een workarround te bedenken waardoor je toch nog een email ontvang op je hotmail of outlook account? Of ergens extra aan te geven wat men dan moet doen? Via Discord of de Admin een mail sturen?

    Tevens zorgt dit ervoor dat het forum niet heel toegankelijk is. Niet iedereen heeft zomaar een ander email adres tot zijn beschikking en om voor een forum die één aan te maken gaat misschien wat ver.
  • Arjan
    Administrator
    • 22-01-2024
    • 59

    #2
    Ik heb het op de AVP Discord al aangegeven maar er zijn problemen met versturen van de acvtivatie mail naar Hotmail en Outlook (Microsoft) accounts. Doordat er ineens zoveel request vanaf de AVP server kwam hebben ze het IP van de mailserver op een soort van Blacklist gezet begrijp ik uit bounce mails die ik steeds ontvang. Ik ben bezig met een externe partij om dit op te lossen maar door DNS omzetting kan dat nog wat uren duren. Ik zie momenteel 35 man in de wacht, weet dat het mijn aandacht heeft maar dat ik geen tovenaar ben... 😄

    Ik krijg op allerlei manieren berichten van aangemelde personen, op Discord, Messenger, SMS, Apjes maar ik weet al sinds 2 dagen dat het niet lekker werkt. Gmail accounts en overige werken wel gewoon.

    Dus ben ermee bezig maar het is niet binnen 5 minuten opgelost. 😉

    Opmerking

    • Arjan
      Administrator
      • 22-01-2024
      • 59

      #3
      Zoals al te lezen in de mededeling bovenaan het forum...het lijkt opgelost! Mails komen weer aan bij Hotmail en Outlook.com accounts. Alle personen in de Awaiting stand hebben een nieuwe activatiemail ontvangen. We zagen een paar nep accounts en die werden meteen gebounced, maar de rest moet het wel ontvangen hebben nu.

      Mocht het niet werken of als je nog steeds niets hebt stuur mij dan even een bericht via het contactformulier.. Check ook je spamfilter! Daar komt het helaas nog wel eens binnen..

      Nou voor zover deze dienstmededeling! 😄

      Opmerking

      • Mvn_Aemstie
        AVP Lid
        • 26-01-2024
        • 3

        #4
        Überhaupt geen problemen ervaren met hotmail!

        Opmerking

        • Arjan
          Administrator
          • 22-01-2024
          • 59

          #5
          Dit probleem lijkt opgelost nu we de mail afhandelen via een externe partij. Dit topic sluit ik voor nu.
          Mocht je toch nog tegen een probleem aanlopen als je een Hotmail, Gmail of Outlook.com account hebt en geen mail ontvangt van AVP laat het dan even weten door een bericht te sturen naar ons... 😉

          Opmerking

          Verwerken....