AVP weer terug, kunnen jullie er wat mee?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Arjan
    Administrator
    • 22-01-2024
    • 59

    AVP weer terug, kunnen jullie er wat mee?

    Wellicht een beetje een open deur maar ben jij blij dat AVP weer terug is met een vuurwerkforum? 😊
    Stemmen zijn niet openbaar dus geef je eerlijke mening en schrijf hieronder indien mogelijk ook even waarom wel of waarom niet als je dat wil!
    39
    Ja helemaal top! Hier wachtte ik al heel lang op!
    92.31%
    36
    Nee, ik zie echt de meerwaarde er niet van in eigenlijk...
    0%
    0
    Anders...
    7.69%
    3
  • Clayton89
    AVP Lid
    • 26-01-2024
    • 25

    #2
    na al t censuur overal was ik wel weer toe aan een plek waar je duidelijk over dingen kan praten en posten in het forum, ook al mag t officieel niet in nederland
    de meeste snappen ook wel dat 200grams knallers geen vuurwerk is. maar een babypijltje, nitraatje of duitse cake moet gewoon vrijuit over gepraat kunnen worden.

    hele goede zaak dat t forum weer open is, en het voor een ieder mogelijk maakt om informatie te posten over allerlei soorten vuurwerkjes!

    petje af voor jou Arjan!

    Opmerking

    • Euro-Pyro.nl
      AVP Lid
      • 27-01-2024
      • 2

      #3
      Hopelijk wordt het een leuk forum,
      waar openbaar gepraat en gediscussieerd kan worden.

      Persoonlijk hoop ik wel dat invloed vanuit de branche beperkt blijft, branche en liefhebberij zijn verschillende zaken met andere belangen. We moeten ff afwachten hoe het allemaal gaat lopen, maar het kan helemaal top worden...

      Opmerking

      • Palm Tree
        AVP Lid
        • 27-01-2024
        • 5

        #4
        Leuk om AVP weer online te zien, met weemoed vaak gedacht aan de jaren rond 2005 / 2006 toen AVP echt ontplofte, mooie tijden, op gewacht misschien niet, maar als het een beetje wordt zoals toen zou het heel leuk zijn!
        Ben heel benieuwd hoe AVP zich gaat ontpoppen de aankomende tijd.

        Opmerking

        • Arjan
          Administrator
          • 22-01-2024
          • 59

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Euro-Pyro.nl
          Persoonlijk hoop ik wel dat invloed vanuit de branche beperkt blijft, branche en liefhebberij zijn verschillende zaken met andere belangen. We moeten ff afwachten hoe het allemaal gaat lopen, maar het kan helemaal top worden...
          AVP is niet gelieerd aan een importeur of belangen vanuit "de branche" Dat is ook nooit geweest, zelfs niet toen ik voor diverse importeurs werkte. Probeerde het altijd objectief te blijven draaien. Ik zet AVP niet zakelijk in en zal dat ook nooit doen. Dus geen adverteerders/winkeliers die doordat ze voor iets betalen gaan bepalen hoe of wat.. dat zal je hier niet zien. Een banner van de partijen waar ik al jaren mee samenwerk (Vuurwerkreus, Wolff enz) is wat mij betreft prima en dat weten velen ook en lijkt me niet meer dan logisch omdat ze belangeloos prijzen beschikbaar stellen. Uiteindelijk ben ik als eigenaar/beheerder degene die aangeeft hoe het gaat of hoe we het gaan doen en natuurlijk samen met jullie als leden. Dit forum is een open forum, heel veel mag en in principe ga ik niet opleggen dat je ergens niet over mag praten/schrijven en zolang iedereen zich daar in kan vinden en aan kan houden gaat het volgens mij weer top worden. 😎

          Opmerking

          • 87jimmy87
            AVP Lid
            • 27-01-2024
            • 4

            #6
            Fijn dat er idd weer gediscussieerd kan worden over alle producten

            hopelijk herleven de tijden van vroegah!!

            Opmerking

            • vwkfreak89
              AVP Lid
              • 27-01-2024
              • 8

              #7
              Ja heerlijk ouderwets weer, gewoon het AVP forum weer back! discord heel leuk hoor maar voor info keek ik dan alsnog bij het concurrentie forum maar daar is de sfeer belabberd.. blij mee dat AVP forum weer in de lucht is!

              Opmerking

              • Black Dragon
                AVP Lid
                • 27-01-2024
                • 4

                #8
                Yes, weer in de lucht! Benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen! Zolang er plaats is en blijft voor verruiming van bepaalde onderwerpen, zal het wel loslopen!

                Opmerking

                • Pyroboy26
                  AVP Lid
                  • 27-01-2024
                  • 33

                  #9
                  Super blij mee, eindelijk weer een forum voor freaks waar je mag praten over vuurwerk van alle categorien.

                  Opmerking

                  • ricksaysthat
                    AVP Lid
                    • 25-01-2024
                    • 3

                    #10
                    Super blij mee, ook blij dat we gewoon lekker kunnen blijven ouwehoeren in de discord aangezien het toch wel een hele makkelijke chatbox is.
                    ik kijk uit naar alle topics hier!

                    Opmerking

                    • Mvn_Aemstie
                      AVP Lid
                      • 26-01-2024
                      • 3

                      #11
                      Helemaal top dit!!!

                      Opmerking

                      • Sjaakie Vuurpijl
                        AVP Lid
                        • 27-01-2024
                        • 15

                        #12
                        Helemaal top dat AVP weer terug online is. We maken er wel weer iets van.

                        Opmerking

                        • Oxygene
                          AVP Lid
                          • 27-01-2024
                          • 61

                          #13
                          Komt er ook een Te Koop Aangeboden onderdeel voor bv dummys?

                          Opmerking


                          • Pyroboy26
                            Pyroboy26 gaf een reactie
                            Editing a comment
                            goed plan, ik heb nog wat liggen waar ik niets meer mee doe
                        • Henry45
                          AVP Lid
                          • 26-01-2024
                          • 5

                          #14
                          Echt helemaal super dat het weer terug is.

                          Opmerking

                          • Arjan
                            Administrator
                            • 22-01-2024
                            • 59

                            #15
                            Volgens mij kan ik stellen dat de meesten het waarderen? 😁

                            Opmerking

                            Verwerken....