2100 - defqon.1 pyrobox

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Gayan
    AVP Lid
    • 26-01-2024
    • 264

    2100 - defqon.1 pyrobox

    Product naam: DEFQON.1 PYROBOX
    Merk: Evolution Fireworks
    Artikel nummer: 2100
    Lijn: Evolution Fireworks Defqon
    Aantal schoten: onbekend
    Kruitgewicht (NEM): onbekend
    Bruto gewicht: onbekend
    Tube diameter: onbekend
    Stijghoogte: onbekend
    Tijdsduur: onbekend
    Kartoninhoud:​ 8/1
    Effectomschrijving: Exclusief verkrijgbaar, de allereerste Defqon.1 Pyrobox! Al sinds 2003 staat Defqon.1 bekend om zijn baanbrekende vuurwerkshows, en nu kan jij deze ook thuis ervaren.

    Met de Defqon.1 Pyrobox haal je niet alleen een unieke set in huis, maar steun je ook direct Defqon.1 Weekend Festival in deze zware tijden.

    De Defqon.1 Pyrobox is samengesteld in samenwerking met Defqon.1 showcreactieteam met als doel om een authentieke Defqon.1 Endshow ervaring te creeren.

    Deze set bestaat uit 8 unieke cakes, geinspireerd door legendarische Defqon.1 Endshow momenten. Om het Endshow gevoel compleet te maken, bevat elke cake een eigen track die meegeleverd wordt via een custom Defqon.1 USB.

    Daarnaast ontvang je bij de Pyrobox een Limited Defqon.1 Pyro merchandise pakket, bestaande uit een Pyro Showcase Book, Defqon.1 Safety Pack, Defqon.1 Endshow Flag & Special Pyro Warrior Cap.​
    Schietrichting: i-shape , fanshape , w-shape , v-shape , salvo​
    Adviesprijs: €399,00 (2023)​​​
    Click image for larger version

Name:	64e8acbc167571.619993262100.png
Views:	71
Size:	852.3 KB
ID:	1626
  • Vbvuurwerk
    AVP Lid
    • 27-01-2024
    • 6

    #2
    Dit is voor mij nog steeds een product die meerdere malen in winkelmandje gezet wordt maar er toch weer uitgehaald wordt.
    Want voor dat bedrag kan je veel ander moois halen.

    Opmerking

    • Oxygene
      AVP Lid
      • 27-01-2024
      • 61

      #3
      Jeetje wat een geld voor zoveel onbekendheid

      Opmerking

      • Kruitveteraan
        AVP Lid
        • 26-01-2024
        • 61

        #4
        Ik vraag mij al een paar jaar af of iemand ook daadwerkelijk de moeite neemt om die USB stick op oudejaarsavond af te spelen tijdens het afsteken van deze cakes.

        Opmerking

        • Gayan
          AVP Lid
          • 26-01-2024
          • 264

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Vbvuurwerk
          Dit is voor mij nog steeds een product die meerdere malen in winkelmandje gezet wordt maar er toch weer uitgehaald wordt.
          Want voor dat bedrag kan je veel ander moois halen.
          Inderdaad, er zitten een hele hoop leuke cakes in deze box.. maar voor deze prijs sla ik toch even over. Zou hem alleen met heel, heel, heeel veel korting meenemen

          Opmerking

          Verwerken....