COUNTDOWN: NIEUWJAAR 2021 - 2022!

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Denk jij dat vuurwerk afsteken binnenkort verboden zal worden?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • Arjan
    Administrator
    • Nov 2016
    • 623

Denk jij dat vuurwerk afsteken binnenkort verboden zal worden?

Vuurwerk.. de discussie laait alweer op nu we in oktober zitten. Steeds meer gemeenten schaffen het afsteken door consumenten beetje bij beetje af of er zijn al verboden om vuurwerk af te steken in diverse grote steden. De eerste stap is het verbieden van vuurwerk en een gevolg zal zijn dat de winkeliers ook gaan stoppen of hun bedrijf moeten sluiten. Nog gekker.. in sommige gemeenten mag je niet afsteken vanaf dit jaar maar mag er wel verkocht worden...

Wat denk jij, zal vuurwerk afsteken voor consumenten binnen nu en een paar jaar helemaal weg zijn? Laat het weten via de poll.
    15
    Ja.. ik denk dat het helaas nog een kwestie is van tijd!
    86.67%
    13
    Nee, vuurwerk afsteken zal altijd blijven bestaan, ben er niet zo bang voor!
    0%
    0
    Ik weet het niet...
    13.33%
    2
    Voor al je vuurwerkinfo!
    https://www.avpvuurwerk.nl 
  • Roel
    AVP Lid
    • Nov 2016
    • 64

Tsja, ik denk dat het een kwestie van tijd is, voor wat F2 betreft. F1 zal blijven bestaan en zal voor veel politici een uitweg zijn is deze discussie. Of; er verandert iets waardoor de verbods aanbidders stiller worden en we houden cat1 en dikke cakeboxen over. En dikke cakes verkopen en minder klein spul is iets wat de branche ook wel ziet zitten, daat gaat het om de centen. Mij boeit het niet meer zo, al t elang bezig met druk maken..
    Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Commentaar

• puur
      AVP Lid
      • Nov 2016
      • 98

het is mijn ogen zelfs een kwestie van korte tijd ben ik bang voor...net zoals roel hierboven al zegt boeit het niet meer zo... begrijp me niet verkeerd ben gek van vuurwerk maar om elke laatste 3maanden van het jaar dat gevecht weer aan te gaan terwijl je al met 4-0 achterstand begint ben ik wel beu. hopelijk mogen we nog jaren stoken maar ben bang dat dit jaar het laatste zal zijn kwa f2 spul....ik was het al zat toen de pijlen verboden werden.....

Commentaar

• Fireworkfreakz19
        AVP Lid
        • Nov 2016
        • 60

Ja.. ik denk dat het helaas nog een kwestie is van tijd!
        Hoe meer gemeents een verbod in stellen hoe sneller het gaat en eerlijke is eerlijke ben zelf bang dat er dit jaar weer verboden gaat worden..

Commentaar

• afcajax
          AVP Kruitsnuiver
          • Nov 2016
          • 115

Ik ben erg somber gesteld voor de toekomst, maar goed dan huren we maar een huisje in Duitsland of Polen met de jaarwisseling
          Schnitzel-Heino

Commentaar

• puur
            AVP Lid
            • Nov 2016
            • 98

Oorspronkelijk geplaatst door afcajax Bekijk bericht
            Ik ben erg somber gesteld voor de toekomst, maar goed dan huren we maar een huisje in Duitsland of Polen met de jaarwisseling
            ik weet bijna zeker dat als nederland een verbod invoert duitsland gelijk volgt....daar hoor je ook steeds meer partijen voor een verbod...tis gewoon ellende maar ik denk dat heel europa voor 2025 klaar is als we de klimaatwappies moeten geloven......en die mafkezen winnen altijd....helaas

Commentaar

• afcajax
              AVP Kruitsnuiver
              • Nov 2016
              • 115

Oorspronkelijk geplaatst door puur Bekijk bericht

ik weet bijna zeker dat als nederland een verbod invoert duitsland gelijk volgt....daar hoor je ook steeds meer partijen voor een verbod...tis gewoon ellende maar ik denk dat heel europa voor 2025 klaar is als we de klimaatwappies moeten geloven......en die mafkezen winnen altijd....helaas
              Laten we dan maar hoop houden op het koppige oostblok
              Schnitzel-Heino

Commentaar

• oerendhard
                AVP Lid
                • Nov 2016
                • 78

Denk dat we over jaren moeten denken. zal max 5 jaar zijn dan is het einde vuurwerktraditie die we nu nog kennen. helaas!! maar vuurwerk zal altijd blijven, ook al moeten we het zelf halen uit polen of waar dan ook. afsteken zal ik.. maar het feestje zal nooit meer zo zijn als nu.

Commentaar

• puur
                  AVP Lid
                  • Nov 2016
                  • 98

jij denk 5jaar? waar moet ik tekenen?......ik hoop het zo
                  het word natuurlijk een sneeuwbal effect eerst nederland dan duitsland...jaartje later belgie en dan komen ook polen en tjechie aan de beurt...dat roeien ze in een rap tempo uit als je de klimaat top moet geloven
                  natuurlijk want als het aan hun ligt moet je in de toekomst toestemming gaan vragen om adem te mogen halen.

Commentaar

Verwerken ...
                  X