Welkom op AVP!

Leuk dat je op deze site terecht bent gekomen! Als dit je eerste bezoek is bekijk dan eerst even de veel gestelde vragen via de HELP pagina voor meer informatie.

Om actief deel te nemen en ook berichten te kunnen plaatsen moet je je eerst even registreren. Klik op de "registreer" link hieronder of rechtsboven om verder te gaan.

Registreer je nu!

COUNTDOWN: NIEUWJAAR 2022 - 2023!

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

P1 knalvuurwerk belgie

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • Nlvuurwerk123
    AVP Lid
    • Apr 2021
    • 15

P1 knalvuurwerk belgie

De restvoorraad wordt verkocht, en sommige winkels mogen al niet meer verkopen.
    Gaat er weer een maas in de wet gevonden worden, of is dit definitief einde van de knallers boven de 0,5 gram in België.

Wat zal dat doen met het vuurwerktoerisme in dat land op de lange termijn?
    En waar zitten nog mogelijkheden binnen het legale van de wet in belgie?

Verbeter me mocht ik fout geïnformeerd zijn, verder heel benieuwd naar jullie inzichten.
  • Eindhoven Vuurwerk
    AVP Lid
    • Sep 2022
    • 34

Ik denk dat alle mazen wel gebruikt zijn in België. Het is qua knal gewoon klaar daar.. En bijkomende is dat China ook niet meer dan 0,5gr flashknallers exporteert.

Ik denk dat je enkel nog in Duitsland je P1 knallers kunt krijgen of in Polen de nitraten etc. Maar ook Polen is snel achteruit gegaan.

Commentaar

• Roel
      AVP Lid
      • Nov 2016
      • 71

Dat denk ik ook; P1 was een listig maasje maar dat gat is nu toch gedicht en komen we uiteindelijk uit waar we in 2017 al moesten zijn: 0,5gram max. Ik weet nog dat Harry Loots een van de eerste was die met 0,5gram CE knallers kwam. (Megatresk?). Maar goed, misschien dat fabrikanten nog wat kunnen doen aan de compositie, daar valt misschien nog wat te winnen? Iemand een idee?
      Eindhoven Vuurwerk vindt dit leuk.
      Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Commentaar

• Eindhoven Vuurwerk
        Eindhoven Vuurwerk heeft commentaar geven
        Bewerken van een reactie
        Precies wat je zegt, ze hebben het nog 5 jaar kunnen rekken en dat was best vermakelijk haha.

Ik moet zeggen dat mijn scheikundige kennis niet toereikend is om hier een antwoord op te geven.

Ik weet niet wat 0,5gr german dark voor knal produceert maar dat zou mogelijk al een vooruitgang zijn. Dus iets met aluminium haha
    Verwerken ...
    X