Welkom op AVP!

Leuk dat je op deze site terecht bent gekomen! Als dit je eerste bezoek is bekijk dan eerst even de veel gestelde vragen via de HELP pagina voor meer informatie.

Om actief deel te nemen en ook berichten te kunnen plaatsen moet je je eerst even registreren. Klik op de "registreer" link hieronder of rechtsboven om verder te gaan.

Registreer je nu!

COUNTDOWN: NIEUWJAAR 2022 - 2023!

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Forum update v5.7.0 en aanpassingen chatbox..

Samenvouwen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • Arjan
    Administrator
    • Nov 2016
    • 955

Forum update v5.7.0 en aanpassingen chatbox..

Zoals jullie wel gemerkt hebben is de befaamde chatbox weg van AVP. Dit is natuurlijk niet zomaar besloten maar meer omdat de versie die we draaiden eigenlijk voor best wat bugs zorgde...
    We hebben al vanaf vorig jaar met wat omwegen en aanpassingen de chat steeds overeind gehouden, maar ik heb besloten deze uiteindelijk toch te verwijderen. Nu snap ik dat iedereen lekker wil chatten, maar ik vond al langer dat de hele opzet van een forum (en dure forumsoftware) zoals deze dan wegvalt want AVP werd voornamelijk alleen maar als 1 grote chatbox gebruikt en dat is natuurlijk wel een beetje zonde.

Om lekker met medefreaks te kleppen kan je hier op het forum terecht in de onderwerpen zoals De Bunker waar off-topic dingen mogen en kunnen. De rest is uiteraard meer inhoudelijk gericht over onze grote passie VUURWERK!
    We hebben sinds vorig jaar december een Discord Server ingericht waar je met elkaar kunt chatten, dus daar kan je naartoe als je verder geen zin hebt in alles wat hier op het forum staat...

Deze AVP Discord Server kan je hier vinden: KLIK!

Ook hebben we sinds gisteravond de laatste versie van de forumsoftware die we draaien (vBulletin 5 .7.0) geïnstalleerd waardoor bugs en eventuele lekken opgelost zijn, dus we zijn weer helemaal bij!
    Mocht je nog dingen tegenkomen die vreemd zijn, of zie je errors? Laat het ons of mij dan weten via een PM. Er zijn nog een paar dingen die ik al weet. Zo is het thema nu wat donkerder waardoor de Smilies er vreemd uitzien. Ik ga dit nog oplossen komende dagen.

Voor zover ik weet draait en werkt alles dus we kunnen er weer tegenaan de komende maanden!
    Thecoon en the cigarman vinden dit leuk.
    Voor al je vuurwerkinfo!
    https://www.avpvuurwerk.nl 
  • Arjan
    Administrator
    • Nov 2016
    • 955

We krijgen weinig response op het nieuwe forum en de lay-out. Is dit helemaal perfect of zijn er nog dingen waar jullie tegenaan lopen?
    Ik weet dat de smilies er niet uitzien momenteel.. dat komt omdat het smilies voor een witte achtergrond zijn waardoor dit er gerafeld uitziet. Ik weet dat we ooit eens een andere donkere achtergrond hebben gehad maar die smilies ben ik kwijt. Dus ik zal ze allemaal even moeten nalopen hierop. Als er verder nog zaken zijn die niet werken of als er andere dingen zijn verneem ik het natuurlijk altijd graag!
    Voor al je vuurwerkinfo!

Commentaar

• Arjan
      Administrator
      • Nov 2016
      • 955

Vandaag hebben we forumsoftware 5.7.1 geïnstalleerd. Dit moet weer zorgen voor meer stabiliteit en de laatste security aanpassingen
      Voor al je vuurwerkinfo!

Commentaar

Verwerken ...
      X