Nieuwe DARK template!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Arjan
    Administrator
    • 22-01-2024
    • 59

    Nieuwe DARK template!

    Goed nieuws!

    Na veel vragen van leden is er sinds vandaag een DARK template aangezet. Hiermee hoop ik de leden blij te kunnen maken die graag een donkere lay-out prettiger vinden dan de originele witte.

    Je kan onderaan het forum zelf kiezen voor licht of donker.. Omdat het 2 verschillende templates zijn en er qua kleur en dergelijke wel verschil in zit kan het zijn dat topics nu qua tekst niet goed te lezen zijn. Ik ga nog kijken of er een script is om alle topics/reacties naar een lichtere kleur te krijgen maar dat is nou net het probleem met 2 templates. Als we alles wit maken zal je de tekst in het lichte template niet meer kunnen lezen. Mocht iedereen nou zoiets hebben van "ik gebruik alleen de donkere" dan zal ik de lichte op den duur uitzetten.

    Laat vooral even weten of dit wat is, en hoor het natuurlijk graag mochten er nog dingen of verbeteringen zijn!

    Click image for larger version

Name:	Knipselsdfgdgf7.png
Views:	107
Size:	36.1 KB
ID:	3034
  • bruijntjeluc
    AVP Lid
    • 26-01-2024
    • 344

    #2
    Het is alleen ff opletten als je topics toevoegd. En wat ik doe eerst in een word bestand typen en dan kopiëren plakken. Dat je hem in het zwart kopiert naar dark modus. en dan met letterkleur wit maakt. Als je hem van te voren al wit maakt dan blijft die ook in de lichte versie licht. Als je hem aanpast in het topic zelf veranderd die mee.

    Opmerking

    • Arjan
      Administrator
      • 22-01-2024
      • 59

      #3
      Ja er zullen best wat dingen aan het licht komen maar dat hoor ik graag natuurlijk! Wat vinden we ervan?

      Opmerking


      • Bolle_040
        Bolle_040 gaf een reactie
        Editing a comment
        Prima, leest rustiger
    • Bolle_040
      AVP Lid
      • 28-01-2024
      • 86

      #4
      Oorspronkelijk geplaatst door Arjan
      Ja er zullen best wat dingen aan het licht komen maar dat hoor ik graag natuurlijk! Wat vinden we ervan?
      Je kan niet zien hoeveel likes een bericht heeft, dat getal is zwart

      Opmerking

      • Henry45
        AVP Lid
        • 26-01-2024
        • 5

        #5
        Stuk fijner dat donkere.

        Opmerking

        • Arjan
          Administrator
          • 22-01-2024
          • 59

          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door Bolle_040

          Je kan niet zien hoeveel likes een bericht heeft, dat getal is zwart
          Opgelost!

          Opmerking

          • Vbvuurwerk
            AVP Lid
            • 27-01-2024
            • 6

            #7
            Fijne verbetering.
            Heb al meerdere keren aan gedacht om dit aan te geven maar er waren er een aantal voor mij 👍

            Opmerking

            Verwerken....