XL Family pack (F2)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Cameo
    AVP Lid
    • 29-01-2024
    • 15

    XL Family pack (F2)

    Hello Fireworks (voorheen Katan) komt met een klassiek "zwermpotten/fonteinen" assortiment. Liefhebbers herkennen de labels ongetwijfeld.
    Dergelijke pogingen zijn natuurlijk vaker gedaan. Meestal ontpopte zich het artikel als een niet gelijkend of slap aftreksel van de beoogde klassieker.
    We hebben nog geen oordeel, want deze klein assortimentdoos is nieuw aangekondigd voor aankomend oudjaar.

    Click image for larger version  Name:	2501---xl-family-pack.png Views:	0 Size:	662.5 KB ID:	3236

    Artikelnummer: 2501
    Collectie: Small F2 items
    Aantal: 22 stuks
    Prijs: onbekend

    video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden


    Bron: https://hellofireworks.nl/producten#smallf2
    Laatst bewerkt door Cameo; 11-03-2024, 14:05.
  • bruijntjeluc
    AVP Lid
    • 26-01-2024
    • 344

    #2
    ik ben benieuwd naar de prijs. Maar ik vind het wel wat hebben. Zie nu dat het bij cat1 staat. Dat word niet veel
    Laatst bewerkt door bruijntjeluc; 05-03-2024, 16:36.

    Opmerking

    • Cameo
      AVP Lid
      • 29-01-2024
      • 15

      #3
      Nee, het is wel degelijk F2. Onvergelijkbaar met "Vroegah", maar er zitten leuke fonteinen tussen!

      video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

      Opmerking

      • 3xh
        AVP Lid
        • 26-01-2024
        • 24

        #4
        Ben heel benieuwd, wat het ook kost, deze komt erbij puur voor de labels

        Opmerking

        • bruijntjeluc
          AVP Lid
          • 26-01-2024
          • 344

          #5
          Als het dan inderdaad f2 is en de prijs is nog wel redelijk. Dan is het wel iets wat ik wil hebben. En de labels moeten wel kloppen. Zal niet de eerste keer zijn dat ergens toch nog de labels van veranderen

          Opmerking

          Verwerken....