Kruitveteraan Oud & Nieuw filmpjes

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Kruitveteraan
    AVP Lid
    • 26-01-2024
    • 179

Kruitveteraan Oud & Nieuw filmpjes

Ik was zelf nooit zo bezig met het maken van video's tijdens de jaarwisseling, maar nu de traditie de laatste jaren steeds verder onder druk kwam te staan ben ik meer gaan vastleggen. "Leuk voor later!"
    In middels al een paar filmpjes met sfeerbeelden gemaakt, vele video's staan privé vanwege de kinderen en vrienden die hierin voorkomen. Steeds vaker kom ik toch nog oudere fragmenten tegen in mijn digitale archief, niet altijd de beste kwaliteit, maar toch leuk om terug te zien.

Jaarwisseling 2022 - 2023 in Den Haag, sfeerbeelden

Laatst bewerkt door Kruitveteraan; 14-09-2024, 10:48.
  • Kruitveteraan
    AVP Lid
    • 26-01-2024
    • 179

Vuurwerkshow van Dreamfireworks BV Enschede
    Eerbetoon van Haagse band Di-rect aan de Golden Earring i.v.m 50 jarig jubileum tijdens het strandfestival Live on the Beach op Scheveningen.

Opmerking

• Kruitveteraan
      AVP Lid
      • 26-01-2024
      • 179

Beelden van de jaarwisseling 2009 - 2010
      Onlangs terug gevonden op de harde schijf, gestuntel met Wensballonen en sfeertje na 00:00 uur.

Opmerking

• Kruitveteraan
        AVP Lid
        • 26-01-2024
        • 179

Jaarwisseling 2020 - 2021
        Eerste jaar in de pandemie met een Vuurwerkverbod, vanaf het dak van ons huis genieten van iedere die wel Vuurwerk was gaan halen over de grens...
        Man man, wat had ik een spijt dat ik niet even een paar pakken vuurpijlen was gaan halen.

Opmerking

• Kruitveteraan
          AVP Lid
          • 26-01-2024
          • 179

6x de Ghostbuster 133s van Vuurwerland.nl stoken

Opmerking

• Kruitveteraan
            AVP Lid
            • 26-01-2024
            • 179

Sfeerbeelden van onze Jaarwisseling 2024 - 2025, omdat ieder jaar de laatste kan zijn 😉
            Mede daarom ben ik een paar jaar geleden zoveel mogelijk gaan filmen om het sfeertje van Oud & Nieuw vast te leggen voor later.

Opmerking

Verwerken....