Was het mogelijk om een knop "forum markeren als gelezen" toe te voegen aan het tabblad "nieuwe onderwerpen"?
Dingen die missen of (nog) niet werken op het forum
Collapse
Dit is een vastgezet onderwerp.
X
X
-
👍 1Opmerking
-
-
Is zojuist toegevoegd! Let op: in de donkere template pakt ie jouw omschrijvingen op als soort donkergrijs waardoor het lastig te lezen is. Weet niet of je er een bepaalde opmaak in hebt zitten?Opmerking
-
ik heb het gewoon een keer gekopieerd. Heb jij een andere misschien die wel beide aankan?Opmerking
-
Ik ga het eens uitproberen. Ik zie nu na al die jaren dat er dus een kladblok op mijn laptop zit...Opmerking
-
-
-
-
ABA pyrotechnik
Pryme fireworks.
Als het mag en kan ook bij f4.
En nou nog een klein vraagje. aan de rechterkant staat een stukje met laast gestarte topics. zou zoiets er ook kunnen komen voor laatst geposte berichten?Laatst bewerkt door bruijntjeluc; 28-02-2024, 22:58.Opmerking
-
ik kreeg vanmiddag van een nieuw lid een mail dat hij errors kreeg tijdens het registreren op het AVP Forum.. ga ik net checken zit er een fout in de activatie URL. Ik zie tot mijn verbazing ook ruim 35!! mensen in de wacht staan... ja dat schiet niet op natuurlijk. Voor wie zich wilde registreren op het AVP Forum kan er nu weer terecht! Ik ga ook al die "Awaiting" members een herinneringsmail sturen, bij geen actie binnen een week verwijder ik ze.. gaat weer lekker!Opmerking
Opmerking