Valk Vuurwerk Nijverdal - Rijssen en Geesteren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Pyroboy26
    AVP Lid
    • 27-01-2024
    • 33

    Valk Vuurwerk Nijverdal - Rijssen en Geesteren

    Valk vuurwerk en vuurwerkperdoos.nl dealer van verschillende merken op de locaties Nijverdal - Rijssen en Geesteren.
    Click image for larger version  Name:	image.png Views:	3 Size:	517.5 KB ID:	983
    VALK VUURWERK
    Rijssensestraat 237
    7441 AE Nijverdal
    0548 612990

    Jutestraat 15
    7461 TS Rijssen
    0548 612990

    Geesteren enkel alleen voor vuurwerkperdoos.nl
    VUURWERK PER DOOS
    Breemhaarsweg 2
    7678 TJ Geesteren (ov)
    0548 612990​​​
    Laatst bewerkt door Pyroboy26; 27-01-2024, 20:59.
  • Knal074tukker
    AVP Lid
    • 27-01-2024
    • 6

    #2
    Ook daar weer besteld afgelopen jaar,goede service,prijzen en uitgebreide keuze

    Opmerking

    • Subarufreak
      AVP Lid
      • 26-01-2024
      • 1

      #3
      Bedankt pyroboy26 om ons hier alvast weer neer te zetten ( je was me voor hahahah) .
      maar ook dit jaar gaan we weer proberen een leuk assortiment samen te stellen ( zowel voor vuurwerkperdoos als voor onze reguliere webshops ) ,aankomende dinsdag reizen wij af voor 2 dagen naar nürnberg ( toyfair) om daar op de beurs gesprekken te gaan voeren met "hopenlijk " nieuwe importeurs , dus we gaan het meemaken.

      Met vriendelijke groet

      Team valk vuurwerk

      Opmerking

      • Pyroboy26
        AVP Lid
        • 27-01-2024
        • 33

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Subarufreak
        Bedankt pyroboy26 om ons hier alvast weer neer te zetten ( je was me voor hahahah) .
        maar ook dit jaar gaan we weer proberen een leuk assortiment samen te stellen ( zowel voor vuurwerkperdoos als voor onze reguliere webshops ) ,aankomende dinsdag reizen wij af voor 2 dagen naar nürnberg ( toyfair) om daar op de beurs gesprekken te gaan voeren met "hopenlijk " nieuwe importeurs , dus we gaan het meemaken.

        Met vriendelijke groet

        Team valk vuurwerk
        hahaha ik wist niet of jij hier ook zou komen en ik dacht mijn vaste adres waar ik al jaren kom vermeld ik alvast.

        Opmerking

        Verwerken....