Hoi iedereen, ik ben benieuwd wie hier weleens een last minute vakantie boekt. Ik zit er zelf aan te denken om er binnenkort eentje te boeken, maar ik vind het toch altijd wel spannend. Ik wil natuurlijk niet voor verrassingen komen te staan. Waar letten jullie op bij het boeken van een last minute? Zijn er bepaalde dingen waar ik extra op moet letten? En hebben jullie misschien nog tips om de beste deals te vinden? Ik hoor het graag!
Wie boekt er weleens een last minute en waar letten jullie op?
Collapse
X
-
Het is interessant om te zien hoe de populariteit van last minute vakanties is toegenomen. Vroeger was het meer een manier om overgebleven plekken te vullen, maar tegenwoordig is het een bewuste keuze van veel reizigers. Het aanbod is enorm en de concurrentie tussen de aanbieders is groot, wat resulteert in aantrekkelijke deals. De flexibiliteit die het biedt, spreekt veel mensen aan. -
Nou, ik boek regelmatig een last minute deals via ReisLastMinute.nl! Ik vind het heerlijk om zo spontaan weg te kunnen en vaak scheelt het ook nog flink in de prijs. Wat ik altijd check is de ligging van het hotel, de reviews van andere reizigers en of de vluchttijden een beetje gunstig zijn. Ook kijk ik goed naar de annuleringsvoorwaarden, voor het geval dat er toch iets tussenkomt. Een goede voorbereiding is het halve werk, ook bij een last minute!Opmerking
Opmerking