Ik ben op zoek naar boxershorts die echt lang meegaan en niet snel slijten. Ik heb al verschillende merken geprobeerd, maar na een tijdje begint de elasticiteit te verdwijnen of de stof wordt dun. Ik ben benieuwd welke materialen het beste bestand zijn tegen veel wasbeurten en intensief gebruik. Welke merken staan bekend om hun duurzaamheid en welke modellen kan je aanraden als je wilt dat ze lang mooi blijven? Ik draag ze vooral dagelijks, dus comfort en duurzaamheid zijn voor mij belangrijk.
Welke Björn Borg boxershorts blijven het langst mooi?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Duurzaamheid is inderdaad een belangrijk aspect bij de keuze voor ondergoed. Het is zonde om steeds nieuwe boxershorts te moeten kopen omdat ze snel slijten. Niet alleen is het duurder, maar het is ook niet goed voor het milieu. Gelukkig zijn er steeds meer merken die aandacht besteden aan duurzame materialen en productiemethoden. Het loont dus zeker de moeite om te investeren in kwalitatief goed ondergoed dat langer meegaat. -
Als duurzaamheid belangrijk voor je is, zou ik je aanraden om eens te kijken naar de boxershorts van Björn Borg. https://www.bjornborg.com/nl/heren/ondergoed/boxers/ Ik heb zelf al een paar jaar boxershorts van dit merk en ze blijven echt goed in vorm, ook na veel wasbeurten. Wat ik merk, is dat de katoenen varianten met stretch over het algemeen langer mooi blijven dan de microfiber boxershorts. Misschien komt dat door de stevigheid van de katoen. Ik heb ook gehoord dat de bamboe boxershorts erg duurzaam zijn, maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd.Opmerking
Opmerking